Oferta szkoleniowa

Finansowanie podmiotów MSP a środki publiczne w powiązaniu z nowoczesnymi działaniami marketingowymi w mediach społecznościowych w Internecie

Program szkolenia:

Dzień I

  1. Wprowadzenie dofinansowania ze środków publicznych.
  2. Umiejętna analiza możliwości uzyskania wsparcia ze środków publicznych w formie zwrotnej i bezzwrotnej.
  3. Przerwa kawowa.
  4. Informacje o podmiocie świadczącym usługę.
  5. Cel usługi.
  6. Szczegółowe informacje o usłudze.
  7. Wstępna ocena szans na realizacje projektu na podstawie analizy kryteriów projektowych.
  8. Poszukiwanie możliwości uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ofercie pożyczek ze środków o charakterze publicznym.
  9. Analiza formalno-prawna dokumentacji aplikacyjnej.
  10. Przerwa kawowa.
  11. Podsumowanie wiedzy – pytania i odpowiedzi.

Dzień II

  1. Przedstawienie szkoleniowca, zapoznanie się z grupą
  2. Teoria mediów społecznościowych, dlaczego warto być w internecie?
  3. Zapoznanie się z potrzebami branżowymi grupy, zapytania, obiekcje
  4. Facebook, zastosowanie organiczne i reklamowe na rzecz wizerunku
  5. Komunikacja z klientem końcowym, copywriting
  6. Przerwa obiadowa, panel Q&A dla zainteresowanych
  7. Instagram, linkedin, google – budowanie relacji i poszerzanie zasięgu
  8. Techniczna strona reklamy – analityka, grupy niestandardowe, kody śledzenia
  9. Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi, materiały prasowe

W zakresie wiedzy uczestnik:

W zakresie umiejętności uczestnik:

  • zna różne możliwości pozyskiwania dotacji na rozwój własnej firmy

  • zna procedury prawidłowego przygotowania inwestycji, bez konieczności zwrotu środków

  • zna możliwości uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez innowacyjne pomysły na inwestycje

  • zna procedury projektowe/konkursowe

  • zna różne możliwości technik marketingowych przy pomocy kanałów zdalnych

  • potrafi odnajdywać nisze rynkowe

  • potrafi umiejętnie analizować umowę i inne ważne dokumenty, oceniać ich newralgiczne punkty i zapisy

  • umiejętnie wykorzystuje zdobytą wiedzę w działaniach biznesowych

  • jest świadomy wartości innowacji technologicznych i marketingowych

  • potrafi bezpiecznie zrealizować i rozliczyć projektów

W zakresie kompetencji społecznych uczestnik:

  • posiada umiejętność oceniania wiedzy własnej i efektów swoich działań

  • jest odpowiedzialny za swoje decyzje i podejmowane działania biznesowe

  • sprawnie komunikuje się w obszarze projektowym

  • potrafi budować zespoły projektowe i zarządzać nimi

Warunki uczestnictwa i rejestracja na szkolenie

RODO w pigułce

Ramowy program szkolenia

  1. Wstęp
  2. Geneza RODO
  3. Zasady przetwarzania danych
  4. Obowiązki administratora danych
  5. Prawa osób, których dane dotyczą
  6. Inspektor danych osobowych – kim jet IDO?
  7. Procesor – Kim jest procesor
  8. Zakończenie szkolenia

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Dzięki szkoleniu pracownicy organizacji pozyskają kluczową wiedzę dotyczącą najważniejszych zmian które wprowadziło rozporządzenie RODO w kontekście ochrony danych osobowych, pozyskiwania, przetwarzania i usuwania danych, obowiązku informacyjnego, klauzul zgód, IOD, oraz obowiązków Administratora i Procesora, co pozwoli pracownikom na dostosowanie się do nowych przepisów Informacje o podmiocie świadczącym usługę

Cel usługi

Podniesienie kompetencji uczestników w zakresie regulacji RODO.

Warunki uczestnictwa i rejestracja na szkolenie